Vinderen af Fashion Growth 2017 er fundet

23130935_1607399759330381_1341957688735117052_n
Det var et panel af tunge investorer som den 31. oktober havde afsat dagen til at høre pitch fra 8 unge modevirksomheder fra hele landet.

Der var sammenlagt afsat 20 minutter til hvert modebrand og minutterne blev fuldt udnyttet. Hen mod slutningen af dagen kunne investorerne kåre dagens vindere. Prisen er mentortimer med investorerne i investorpanelet.

Bedste pitch blev vundet af:
TheBrownPaperbag

efterfulgt af en delt 2. plads til MaxJenny!, Twelvepieces og Zale

Investorpanelet består af:
-Christian Stadil, Hummel/THORNICO (formand for Fashion Growth)
-Jens Poulsen, DK Company
-Peter Hildebrandt, Woden m.m.
-Henrik Hansen, Laurie
-Pernille Frandsen, Verpan
-Peter Frandsen, Verpan
-Franz Longhi, Kähler
-Emil Vilain Albrechtsen, Slikhaarshop
-Rasmus Vilain Albrechtsen, Slikhaarshop
-Carl Erik Skovgaard, Delacour
-Christian Junge, Junge
Vigtigt om Fashion Growth:

  • Den 4. oktober var der deadline på fremsendelse af ansøgning.
  • Den 12. oktober deltog de udvalgte virksomheder i en workshop, hvor de bliver
    trænet i at pitche deres ide til investorer.
  • Den 31. oktober mødtes investorerne og de udvalgte modevirksomheder. Her
    pitchede de deres udviklingspotentiale direkte til investorerne og investorerne valgte vinderne.
  • Fashion Growth foregik i Danske Bank Finanscenter i Aarhus

Læs mere om Fashion Growth her.