Taking fashion to the NEXT LEVEL with Chris Kubby

chris

NEXT LEVEL FASHION er nu afviklet af HEADSTART FASHION i samarbejde med More Creative.

Den tredje og sidste session tog afsæt i “Digitalt salg og marketing”, hvor canadieren Chris Kubby lagde vejen forbi og fortalte modebrandsene om markedsføring på de digitale platforme.

NEXT LEVEL FASHION er målrettet mindre, etablerede modevirksomheder med ambitioner om at udvikle og styrke deres forretning. Forløbet bestod af tre sessioner med forskellige aspekter inden for salg med afsæt i mode og livsstilsbranchen. Derudover har forløbet givet deltagerne muligheden for at møde skarpe profiler i og uden for branchen, hvor de kunne udbygge deres professionelle netværk.

Maja Dalgaard fra AMUSE deltog i forløbet og udtaler således: “NEXT LEVEL FASHION har givet mig nogle gode redskaber til at styrke mit salgsapparat samt styrke mit netværk. Oplægsholderne har formået at viderebringe deres erfaring og ekspertviden fra branchen på inspirerende måder, som har givet mig nogle nyttige redskaber til at udvikle min virksomhed. Jeg vil helt klart anbefale NEXT LEVEL FASHION til andre nystartede virksomheder!”

Den første session havde fokus på “Værditilbud og kernefortælling”, hvor deltagerne skulle arbejde med at identificere og formidle det særlige ved deres brand og produkt, som gør det mere attraktivt end konkurrenterne. Her arbejdede deltagerne med Peter Niebuhr, som havde en masse erfaring fra modebranchen, ikke mindst fra sin tid i KnowledgeCotton Apperael, hvor han var ansvarlig for salget i DK og virksomhedens 15 eksportmarkeder.

Den anden session omhandlede “Salgsstrategi og taktik” med fokus på, hvad virksomhederne ønskede at opnå med deres salgsstrategi kombineret med taktiske overvejelser. Her havde vi besøg af Lene Boel, som med over 15 års erfaring i forretningsudvikling, ledelse, branding, salg og markedsføring gav virksomhederne nogle konkrete redskaber til at analysere deres egen forretning og lægge en strategi, som passede til deres virksomheden.

Den sidste session fokuserede på “Digitalt salg og marketing”, hvor deltagerne arbejdede med Chris Kubby. Chris er en international anerkendt ekspert i online salg og marketing. Han gav virksomhederne en hands-on indføring i, hvordan de fik mest mulig ud af deres digitale kanaler med afsæt i de ressourcer, som de havde. Denne session skulle give virksomhederne et indblik i, hvordan de fik mest muligt ud af de digitale kanaler, som et redskab til salg og marketing.

Læs mere om HEADSTART FASHION her.