Strategisk kommunikation på sociale medier

screen-shot-2016-09-30-at-09-11-12

2017 Academy inviterer til et tre dages kursus om Strategisk Kommunikation på sociale medier i samarbejde med VIA University College.

De fleste virksomheder er efterhånden synlige på de sociale medier – er I? Og har I en egentlig strategi, som skaber mening for kunder og brugere?

Om kurset

Formålet med kurset er at give dig som deltager en grundig indføring i content marketing redskaber, som du kan bruge til at agere på de sociale medier, skabe meningsfuldt indhold, og skabe PULL effekt i forhold til brugere og kunder.

Målgruppe

Ledere, medarbejdere og iværksættere, som gerne vil klædes på til at give virksomhedens mediestrategi et eftersyn og således blive bedre i stand til at anvende mulighederne på de sociale medier.

Program

På kurset arbejdes der med de forskellige platforme for kommunikation på de sociale medier: Hvad kan du bruge, og hvad skal du overveje at bruge? Hvordan er sammenhængen til hele virksomhedens kommunikationsstrategi, og hvordan skaber du sammenhæng, så brugerne bliver villige til at involvere sig og blive ambassadører for virksomheden?

Underviseren, Dorthe Stricker, gennemfører undervisningen i en vekselvirkning mellem oplæg og ”hands-on” øvelser.

Tid og sted

Onsdag den 16. november 09.00-16.00 2016
Onsdag den 23. november 09.00-16.00 2016
Onsdag den 30. november 09.00-16.00 2016
VIA, Campus Århus

Pris

Kurset er etableret i samarbejde med 2017 Academy, og koster 5700,- per person ekskl. moms, men inklusiv forplejning og materialer.

Tilmelding

Tilmelding til dette kursus skal ske senest den 14. oktober 2016, og der er et maksimalt deltagerantal på 20 personer.
Tilmelding sker via dette link.

For yderligere info, kontakt Thorsten Høegsberg fra 2017 Academy på thp@via.dk eller 87551940 eller underviser Dorthe Stricker på xtstricker@via.dk.