Growing Games CPH: Marketing i Post-annoncens æra

GGCPH

Growing Games er det sted, hvor ledere fra de danske spilselskaber mødes med hinanden, herunder erfarne eksperter og rådgivere, for at tale forretning.

I dag har ingen råd til at tvinge opmærksomheden ved at udfylde alle kanaler med krav og meddelelser, der ikke betyder noget for de fleste. Der er alt for mange kanaler og platforme til at “wide-band”-reklame kan fungere. Endnu vigtigere, brugerne er nu selv ansvarlig for hvilke meddelelser de ser – herunder hvilke de reklamer de fx er irriteret af, især på mobilen. Forburgerne er kloge nok til selv at spore indfødte reklamer og skelne mellem sponsoreret indhold. De fleste mennesker ved, hvornår de kigger på annoncer og hvornår det de kigger på er opdigtet og malet rosenrødt. Når annoncer er relevante, kreative og velplacerede, bliver forbrugerne begejstret for dem. Gode annoncer deles via sociale medier, i lige så høj grad som andet indhold. Men hvordan engagerer du din målgruppe med den rigtige besked, på det rigtige tidspunkt, på den rigtige platform?

Modellen for Growing Games er ændret for denne sæson. De nye seminarer bliver stærkere, bedre og hurtigere. Læs mere om de nye planer her.

Publikum

CEO’er og branchefolk med interesse for markedsføring, problemer med markedsføring eller ideer om, hvordan man reklamerer for spil.

Key Takeaways

Deltagerne kan tage en ny måde at reflektere over marketingstrategi, annoncevalg og hvordan man når ud til forbrugerne, med sig hjem.

De får chancen for at møde en gruppe af spil-interesserede marketing studerende, og måske sikre en praktikant med de kompetencer, I kan have brug for i jeres virksomhed.

Dato

Onsdag den 31. maj 2017, kl. 14:00-17:00

Sted

Copenhagen School of Entrepreneurship, Porcelænshaven 26, 2. sal, 2000 Frederiksberg

Hold dig opdateret og tilmeld dig her.